Vivre

Bioderma

Bioderma Nude Touch

Empties

Impresii din vacanta + bluza cu umerii goi (outfit post)

Bine v-am regasit! :)
M-am intors acasa dupa minivacanta la mare, au fost cateva zile atat de frumoase si senine incat amintirea lor sigur imi va umple sufletul cel putin pana la urmatoarea plecare! :) Am fost cazati in Olimp, intr-un hotel aflat la doar 2 minute de plaja. Nu tin minte sa mai fi fost in aceasta statiune, poate cand eram foarte mica, insa pot spune ca mi-a placut per total, e linistita, lipsita de terase cu muzica la maximum pe plaja, iar mancarea la restaurante a fost super ok. De asemenea, plajele si apa mi s-au parut bine intretinute. Noi am luat un pachet de 3 nopti de cazare plus mic dejun, asa ca am iesit sa mancam in oras doar seara, iar pentru pranz am mai cumparat diverse din magazine sau de pe plaja.

Am lenevit ore intregi sub umbrela citind sau dormind, acoperita de un strat generos de SPF30 de la Bioderma, asa ca n-am venit prea colorata acasa, insa pielea a prins o nuanta subtila de bronz. In fiecare seara ne-am plimbat prin Neptun, unde am vazut zeci de carute cu care te puteai plimba spre casa si nu numai, dar si ponei (mie mi se par fascinanti!) si niste exemplare de cai pur sange (ne-am uitat indelung, erau superbi).

Cateva amintiri frumoase : in primul rand a fost prima noastra vacanta impreuna si asta o face din start speciala; am luat un colac imens (si ce daca am 28 de ani?!) si am plutit ore in sir, m-am balacit alaturi de domnul meu, am ras, am admirat marea cat sa uit ca anul trecut nu am vazut-o, ne-am pozat cu o maimutica (poate ati prins moda anilor '90, cu diverse animalute pe plaja - magari, pui de tigru, maimute, iguane, etc.). Ei bine, mereu mi-a fost mila de bietele animale plimbate ore in sir pe plaja, dar cand am vazut-o (specia se numeste tamarin, vedeti aici cum arata) am sarit instant de pe cearsaf si m-a impresionat atasamentul ei fata de stapan, dar si modul in care domnul respectiv se purta cu ea. Mi-am dorit o poza cu ea si mai ales sa o tin in palme pret de cateva secunde :). Si m-am intalnit cu o citioare draga mie, m-am bucurat tare mult sa o cunosc live!
 Iar ieri seara pe la orele 19-20 am prins cel mai frumos apus de soare, apa era minunata, nici nu-mi venea sa ies din ea. Am stat vreo 2 ore plutind pe colacul meu si m-am simtit recunoscatoare, fericita, lipsita de griji.

Aveam si cateva teme de facut pentru blog, asa ca am luat la mine niste hainute noi de pozat. Luni ne-am trezit la 6 dimineata si am cautat un petic gol de plaja, unde m-am putut poza si schimba in voie. Ce mi-ar placea sa fac poze doar la malul marii! :) Va mai scriu cateva cuvinte despre bluza si inchei : am primit-o vineri, chiar inainte sa plecam, si imediat ce-am scos-o din pachet mi-am spus "wow, ce faina e!". Materialul e diferit fata de cum ma asteptam sa fie, are o textura si o greutate placute, este satinat si cu tinuta. Modelul in sine imi place la nebunie, la fel si coloritul si ciucurasii de la piept. O consider o alegere excelenta si cred ca ma voi bucura de ea si la toamna, alaturi de jeans negri si un cardigan lung visiniu!

Blouse : Shein
Pants : C&A
Hat, earrings : Koton

20 de comentarii

1. Ce poze frumoase !! Te incadrezi foarte bine in decor <3
    Imi place mult si bluzita, se potriveste foarte bine cadrului.
    Abia astept sa ne arati mai multe poze de la mare ! Te pup :*

Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Ana Maria! Ma bucur mult ca ti-au placut pozele, aveam emotii in privinta lor caci le-am facut dupa doar 3-4 ore de somn :D
      Pupici

Ștergere
  2. Hehe, și prima noastră vacanță împreună a fost pe litoralul românesc, doar că noi am fost în Eforie Nord și se întâmpla acum 3 ani :D
    Nu cred că am fost vreodată în Olimp, dar poate o s-o alegem data viitoare, sună și arată pe placul meu!
    Ținuta e foarte frumoasă, îmi place mult bluzița și se încadrează foarte bine în peisaj!
    Pupici

Răspunsuri
    1. Si noi am ajuns in Eforie Nord, doar in ultima zi :D Chiar mi-a placut in Olimp, pana si hotelul (comunist, cu mobila veche) a fost decent - apa calda la orice ora, totul functional, liniste, balcon unde puteam usca prosoape.
      Ma bucur mult ca ti-a placut bluzita, e preferata mea din ultimele comenzi si voi abuza de ea, cu siguranta.
      Te pup!

Ștergere
  3. woww!!! esti superba!!! frumoasa si bluzita... O zi frumoasa! pupicei :*:) (Alina)

1. Alina, multumesc pentru comentariul super dragut! Te pup

Ștergere
  4. Tinuta este superba,e perfecta pentru o plimbare pe malul marii iar tu esti o draguta :) Pupici

1. Multumesc pentru cuvintele frumoase, Irina! :*

Ștergere
  5. Am amintiri tare frumoase din Olimp, mergeam acolo cu ai mei cand eram mica. De vreo 11 ani am devenit vamaioata si rar am mai mers prin alte locuri :))
    Mi se pare ca ai slabit, multicel, asa-i? :D Iti vin foarte bine blugii albi, iar combinatia cu camasa...e perfecta pentru o seara (sau de ce nu..dimineata) pe malul marii.

Răspunsuri
    1. Si eu iubesc Vama, anul acesta am mers insa cu un grup maricel si n-a vrut nimeni sa mergem macar o zi acolo :( Ramane pe anul viitor sau poate mai ajungem un weekend vara asta.
      As vrea eu sa ma laud cu vreo 5 kg in minus dar inca nu e cazul :)) Din august mi-am propus sa merg la sala si sa-mi recapat silueta. Multumesc, te pup!

Ștergere
  6. Anul acesta vad marea doar in poze, ma bucur ca sunt ale tale. Glad you had fun!

1. Multumesc, draga mea! Recuperam la anul, mergem impreuna! Hugs :*

Ștergere
  7. Ah, ce frumos !!! Si noi am fost candva in Olimp (cand nu am fost in Neptun) si este liniste, imi place. Imi amintesc cu nostalgie de prima noastra vacanta impreuna, cand citesc randurile tale. Ai prins un bronz frumos, parca esti doar atinsa putin de soare. Ma bucur ca ti-ai incarcat bateriile. Te imbratisez !

Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga mea! Parca mi-a placut putin mai mult in Neptun, dar daca tot era asa aproape ne-am dus acolo la cumparaturi, restaurante. Am mancat in Neptun niste delicioase gogosele! :))
      Ma bucur ca ti-am amintit de prima vacanta impreuna, sunt sigura ca sunt amintiri deosebite. Te imbratisez si eu!

Ștergere
  8. Si eu m-am intors azi din vacanta si acum citesc postarile de toata saptamana pt ca nu am avut net.Constat cu mare drag ca felul tau de a trai frumosul din jurul tau,de a aprecia lucrurile importante sufletului sunt apropiate si de modul meu de a trai viata de zi cu zi.De aceea imi place mult sa te citesc!P.S.Bluza este f frumoasa!

Răspunsuri
    1. Andreea, ma bucur mult ca rezonam, eu sunt foarte melancolica si tind sa ma intristez usor, asa ca imi amintesc constant ca tot de mine tine sa ma ridic si sa vad partea plina a paharului. Te pup, sper ca ai avut o vacanta minunata!

Ștergere
  9. Poze de revista! Imi plac la nebunie chiar daca nu sunt cu fuste si rochii maxi de plaja, asa cum suntem obisnuite sa vedem :D. Imi pare tare rau ca n-am apucat sa-mi iau si eu o palariuta de la mare. Sper sa mai ajungem si noi.
    Pup Georgia!

Răspunsuri
    1. Multumesc mult, draga mea! Eu iti doresc sa ajungi in Grecia, acolo visam si noi sa mergem si sa vezi acolo poze si decor de vis! :D Pupici

Ștergere

Feedback-ul tau ma bucura foarte mult!
I'd love to know your thoughts on the subject! :)